We hebben ervaring als ondernemer en teamlid in 6 start-ups en scale-ups. Daardoor kennen we de interne struggles van ondernemers en teams.
Vóór The Value Proposition Company werkten we bij een venture studio en incubator, waar we nog eens tientallen bedrijven één-op-één hielpen.
Vanuit onze ervaring in verschillende sales en marketing rollen, weten we precies hoe we strategie moeten doorvertalen naar marketing- en salesassets.

Luuk studeerde magna cum laude af aan de KU Leuven in Business Administration met een marketingspecialisatie. Daarna werd hij co-founder van softwarestart-up FanArena, waar hij twee jaar meebouwde voordat hij zijn aandelen verkocht.
Hij werd onderdeel van een venture studio waar hij verschillende rollen bekleedde in 6 verschillende tech start-ups en scale-ups: als business developer, head of sales en growth marketeer.
Onder de naam The Value Proposition Company (voorheen: Luuk Janssen) heeft Luuk meer dan 100 proposities ontwikkeld voor bedrijven en in totaal meer dan 100 verschillende salespitches gedaan en geschreven.

Maarten deed twee universitaire studies tegelijk aan de Rijksuniversiteit Groningen, en studeerde af in onder andere business economics, bedrijfskunde en organisatiepsychologie. Na een periode als solo-ondernemer merkte hij al snel dat hij liever samen met anderen aan nieuwe bedrijven bouwde.
Daarop maakte hij de overstap naar een venture studio waar hij tegelijk aan 6 verschillende tech start-ups en scale-ups kon bouwen, werd start-up coach bij een incubator en fungeerde als strateeg en copywriter bij een marketingbureau.
Inmiddels heeft Maarten samen met Luuk onder de naam The Value Proposition Company meer dan 100 bedrijven geholpen met hun propositie en persoonlijk 150+ B2B websites geschreven.


Plan een gesprek en ontdek of wij je kunnen helpen je propositie, salesdeck en website aan te scherpen.