%20(1)%203.webp)
“Voor de lancering stond onze propositie en landingpage haarscherp — resultaat: pre-launch al 1000+ thuisbatterijen verkocht en €3 miljoen omzet.”

Roeland Nagel
Founder Sessy

“Nog geen 2 maanden na het aanscherpen van onze propositie zitten al onze locaties weer vol — betere cliënten, minder uitval en zelfs plannen voor uitbreiding.”

Esther Janknecht
Directeur PLU CGG

“Na livegang van de website meteen 3 nieuwe klanten in de eerste maand.”

Dany van den Berg
Founder Ebitwise
“Na de switch in ons businessmodel kregen we in ruim een maand 1.310 betalende gebruikers.”

Dries van Randbeeck
Founder Welcome to my garden

“We brachten focus aan in het hele bedrijf — direct meer klanten als resultaat. Aanrader voor elke sales verantwoordelijke..”

Ruud Hontele
Founder Woby

“Ze begrepen snel wat onze AI doet en hielpen ons het helder uitleggen — resultaat: 31 serieuze leads op onze eerste beurs.”

Matthijs Plat
Founder AI Minify

“Elke keer dat we de propositie aanscherpen levert het resultaat op — vorig jaar was mijn beste commerciële jaar tot nu toe.”

Emiel Egging
Eigenaar Succesvol tot en met pensioen

“Met het nieuwe deck kan ik aandeelhouders na meerdere overnames perfect informeren over de suite die we gaan verkopen.”

Anton Vreugdenhil
CEO Zig

“Van wollig naar een straight-to-the-point pitchdeck en homepage.”

Robin Buzink
Eigenaar Big Thinkers
“Geen weerstand meer in salescalls — prospects snappen het direct en zijn veel sneller overtuigd.”

Chiel Pas
Eigenaar Eastpaq
“Na de workshop bij Bwise wisten we, eerst de propositie scherpstellen — geweldig proces, alles onderbouwd en haarscherp verwoord.”
.webp)
Arnold Siemers
Founder Acceptchain
“Na 4 jaar zonder focus sloeg de nieuwe positionering direct aan — binnen weken stroomden de aanvragen binnen, en dat blijft zo.”

Koen Lohman
Eigenaar Droombaas
“Onze salesdemo-conversie steeg van 15% naar 35% dankzij een heldere propositie en vernieuwde sales deck.”

Jan-Jaap van den Hoek
Co-founder Vormats
“Binnen een maand een launching customer van €100K dankzij de nieuwe propositie.”

Hans d'Hollosy
Directeur XBRL connect

“Het gat tussen sales en marketing is gedicht — onze advertentieconversie is x6 gegaan. Aanrader voor elke marketingmanager.”

Enes Kartal
Marketing Manager QS Solutions

“Van good naar great — onze websiteconversie steeg met 70%.”

Daan Dohmen
Co-Founder & CEO Luscii

“Binnen een maand 200 trips verkocht — de nieuwe categorie voorkomt dat we nog vergeleken worden met irrelevante alternatieven.”

Dries van Randbeeck
Founder Slowby

“Binnen één week na de nieuwe homepage: demo met DSM en direct een pilot gestart.”

Adil Ayi
Founder Pleq

“Met de vernieuwde propositie haalde ik direct twee grote klanten binnen — Jumbo en Albert Heijn. Het verhaal was helder en ze wilden meteen praten over implementatie.”

Thomas Geertse
Eigenaar Thomas Geertse

“Van software naar consulting met software — deze keuze verschoof ons entry point volledig en leverde een veel scherper verhaal op voor onze beste klanten.”

Alan Bosch
Eigenaar Nijver

“De nieuwe propositie was een schot in de roos — de groei zit er flink in..”

Mart Muller
Eigenaar Bitspraak

“Van ERP naar een gerichte point solution — een scherpere propositie, sterker salesdeck en enorm waardevol proces.”
%201.webp)
Max van der Meer
Eigenaar Channelflow

“Het onderscheidend vermogen van onze complexe embedded lending-oplossing haarscherp uitgelegd — zo goed dat we ook de andere pagina’s laten ontwikkelen.”

Eugene Lubbers
Co-founder & CEO Prets
“Eindelijk heel duidelijk wat ons product doet en hoe we ons onderscheiden van de concurrentie.”

Remotik
Remotik

“Van 0 naar 120 klanten in 2 jaar — in de lastige onderwijsmarkt”

Tom Buunk
Founder Onderwijs in Beeld

“Verzesvoudigd in 3 jaar - meer rust, focus en betere klanten.”

Joris van Diepen
Eigenaar De Fitte Medewerker

“In de eerste mochten we bij 40% van de koude belletjes direct een offerte uitbrengen en haalde we direct 2 klanten binnen.”

Jelle Hobers
Eigenaar Mijnwerkgever.nl
“Extreem gestructureerd traject — inspirerend én had me maanden werk en €50K aan development, branding en marketing bespaard.”

Oscar Pesch
Co-founder Okinme
“Met het investordeck dat jullie schreven, hebben we €1 miljoen opgehaald.”

Dany van den Berg
Founder Finsights

“Door onze positioneringskeuzes begrijpen potentiële klanten nu veel sneller ons onderscheidend vermogen.”

Esther Janknecht
Directeur Niceday

“Direct een klant in de eerste week met de nieuwe propositie — sales gaat makkelijker en we krijgen complimenten om onze scherpe focus.”

Mariska van de Wiel - Van den Berg
Chief Client Officer Zeo

“150K deal in 2 meetings met het nieuwe deck.”

Micheal Zandbergen
Directeur Tigra Amsterdam

“Onze boodschap is aanzienlijk aangescherpt — heldere visie, directe aanpak en een resultaat waar we erg tevreden over zijn.”

Roderik Bolle
Eigenaar Orchestra

“De aangescherpte website is een enorme verbetering — strak proces dat mij als marketingmanager nauwelijks tijd kostte.”

Hessel Boon
Marketing Manager Woningborg
“Van wollig naar een straight-to-the-point pitchdeck en homepage.”
.webp)
Mark Kranenburg
Eigenaar Upsmart

“De nieuwe salespitch helpt ons én de accountmanagers van onze resellers om het product veel makkelijker te verkopen.”

Steven Schilthuizen
CEO Sensetextile
“Het aantal leads is verdrievoudigd dankzij scherpere targeting en een duidelijkere propositie.”

Jolanda Ravenek
CMO Pera
Vernieuw je propositie en krijg marketing- en sales deliverables waarmee je sneller meer deals wint.